Outsourcing IT
"Outsourcing" - usługa zapewniająca stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie klienta.
Usługa dedykowana jest dla firm które chcą powierzyć nam pod opiekę swoja infrastrukturę informatyczną, w celu m.in. zapewniania wysokiego poziomu bezpieczeństwa informatycznego.
Szczegóły oferty
- Stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie mający na celu zapobieganie awariom a także ewentualnej utracie danych
- Administrację, konserwację oraz rozbudowę sieci LAN i WI-FI
- Administrację serwerami (Windows NT/2000/2003/2008, Linux, Novell)
- Archiwizacja ważnych danych na nośniku CD lub DVD raz w miesiącu (usługa dostępna od Pakietu PREMIUM)
- Wdrożenie systemów wspomagających prace np. Systemy backupowe, Systemy pracy grupowej i inne
- Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
- Prace w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników
- Doradztwo w zakresie integracji systemów informatycznych
- Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
- Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
- Doradztwo i dostarczanie sprzętu komputerowego
- Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
- Instalacja urządzeń peryferyjnych
- Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
- Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
- Pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych
- Profilaktyka antywirusowa
- Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
- Przygotowywanie planów modernizacji systemów informatycznych oraz opinii technicznych
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
- Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez outsourcera
- Wdrożenia oraz szkolenie personelu
- Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji, baz danych i systemów IT
- Zabezpieczanie i ochronę danych
- Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii
- Pomoc w doborze właściwego sprzętu i oprogramowania z uwzględnieniem optymalnej proporcji ceny do jakości
- Wymianę wadliwych elementów sieci z możliwością czasowego wstawienia elementów zastępczych
- Możliwość kontynuowania pracy na sprzęcie zastępczym, podstawianym w miejsce uszkodzonego
- Help-desk telefoniczny oraz mailowy
- Gwarancję reakcji na zgłoszenia krytyczne oraz standardowe
- Inne czynności, o które oferta może być poszerzona na prośbę Klienta
Pełna oferta usługi wybierz
Nasz firma od 2001 roku, specjalizuje się kompleksowej obsłudze firm oraz jednostek ochrony zdrowia, świadcząc m.in. pełne wsparcie w zakresie rozwiązań informatycznych.
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pytań prosimy o kontakt z naszym biurem:
- 32 722 05 80
- biuro@komsys.pl
- formularz
Polecam serdecznie jeśli zależy Wam na profesjonalnym podejściu do klienta..