Outsourcing

Outsourcing IT

"Outsourcing"  - usługa zapewniająca stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie klienta.

Usługa dedykowana jest dla firm które chcą powierzyć nam pod opiekę swoja infrastrukturę informatyczną, w celu m.in. zapewniania wysokiego poziomu bezpieczeństwa informatycznego. 

Szczegóły oferty

  • Stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie mający na celu zapobieganie awariom a także ewentualnej utracie danych
  • Administrację, konserwację oraz rozbudowę sieci LAN i WI-FI
  • Administrację serwerami (Windows NT/2000/2003/2008, Linux, Novell)
  • Archiwizacja ważnych danych na nośniku CD lub DVD raz w miesiącu (usługa dostępna od Pakietu PREMIUM)
  • Wdrożenie systemów wspomagających prace np. Systemy backupowe, Systemy pracy grupowej i inne
  • Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
  • Prace w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników
  • Doradztwo w zakresie integracji systemów informatycznych
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
  • Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
  • Doradztwo i dostarczanie sprzętu komputerowego
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
  • Instalacja urządzeń peryferyjnych
  • Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
  • Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
  • Pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych
  • Profilaktyka antywirusowa
  • Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
  • Przygotowywanie planów modernizacji systemów informatycznych oraz opinii technicznych
  • Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
  • Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez outsourcera
  • Wdrożenia oraz szkolenie personelu
  • Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji, baz danych i systemów IT
  • Zabezpieczanie i ochronę danych
  • Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii
  • Pomoc w doborze właściwego sprzętu i oprogramowania z uwzględnieniem optymalnej proporcji ceny do jakości
  • Wymianę wadliwych elementów sieci z możliwością czasowego wstawienia elementów zastępczych
  • Możliwość kontynuowania pracy na sprzęcie zastępczym, podstawianym w miejsce uszkodzonego
  • Help-desk telefoniczny oraz mailowy
  • Gwarancję reakcji na zgłoszenia krytyczne oraz standardowe
  • Inne czynności, o które oferta może być poszerzona na prośbę Klienta

Pełna oferta usługi wybierz

Nasz firma od 2001 roku, specjalizuje się kompleksowej obsłudze firm oraz jednostek ochrony zdrowia, świadcząc m.in. pełne wsparcie w zakresie rozwiązań informatycznych. 

W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pytań prosimy o kontakt z naszym biurem:

Polecam serdecznie jeśli zależy Wam na profesjonalnym podejściu do klienta..

Łukasz Nowak

Czy wiesz co nas wyróżnia ?
Profesjonalny serwis
Bezpieczeństwo
Inowacyjność
Profesjonalizm

Comments are closed.