Outsourcing IT
"Outsourcing" - usługa zapewniająca stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie klienta.
Usługa dedykowana jest dla firm które chcą powierzyć nam pod opiekę swoja infrastrukturę informatyczną, w celu m.in. zapewniania wysokiego poziomu bezpieczeństwa informatycznego.
Szczegóły oferty
- Stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie mający na celu zapobieganie awariom a także ewentualnej utracie danych
- Administrację, konserwację oraz rozbudowę sieci LAN i WI-FI
- Administrację serwerami (Windows NT/2000/2003/2008, Linux, Novell)
- Archiwizacja ważnych danych na nośniku CD lub DVD raz w miesiącu (usługa dostępna od Pakietu PREMIUM)
- Wdrożenie systemów wspomagających prace np. Systemy backupowe, Systemy pracy grupowej i inne
- Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
- Prace w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników
- Doradztwo w zakresie integracji systemów informatycznych
- Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
- Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
- Doradztwo i dostarczanie sprzętu komputerowego
- Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
- Instalacja urządzeń peryferyjnych
- Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
- Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
- Pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych
- Profilaktyka antywirusowa
- Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
- Przygotowywanie planów modernizacji systemów informatycznych oraz opinii technicznych
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
- Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez outsourcera
- Wdrożenia oraz szkolenie personelu
- Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji, baz danych i systemów IT
- Zabezpieczanie i ochronę danych
- Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii
- Pomoc w doborze właściwego sprzętu i oprogramowania z uwzględnieniem optymalnej proporcji ceny do jakości
- Wymianę wadliwych elementów sieci z możliwością czasowego wstawienia elementów zastępczych
- Możliwość kontynuowania pracy na sprzęcie zastępczym, podstawianym w miejsce uszkodzonego
- Help-desk telefoniczny oraz mailowy
- Gwarancję reakcji na zgłoszenia krytyczne oraz standardowe
- Inne czynności, o które oferta może być poszerzona na prośbę Klienta
Korzyści biznesowe dla Klienta wynikające z korzystania z Outsourcingu IT:
- zmniejszenie kosztów związanych z zatrudnieniem wysoko wykwalifikowanych pracowników
- brak przestojów związanych z urlopami i chorobami pracowniczymi
- redukcja kosztów związana ze potrzebą stałego podnoszeniem kwalifikacji
- zabezpieczenie przed odejściem z pracy przeszkolonego pracownika
- dostęp do najnowszych technologii
- wysoka jakość pracy infrastruktury IT
- gwarancja ciągłości sprawnego funkcjonowania firmy zgodna z podpisaną umową.
Proponujemy kilka pakietów usługi, dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta:
BASIC | PREMIUM | PRO | ULTIMATE | |
Ilość Komputerów | Do 5 | Do 15 | Do 25 | Powyżej 25 |
Ilość wizyt w miesiącu | 4 | 4 | 6 | 8 |
Ilość godzin serwisowych w miesiącu | 5h | 8h | 12h | 20h |
Ilość dodatkowych darmowych godzin serwisowych | 1h | 2h | ||
Czas reakcji na zgłoszenie | Do 8h | Do 6h | Do 4h | Do 2h |
Praca w Sobotę | 10.00-14.00 | 10.00-16.00 | ||
Forma Zgłoszenia usterki | TELEFON, MAIL8.00 - 18.00DZIEŃ ROBOCZY | TELEFON, MAIL8.00 - 18.00DZIEŃ ROBOCZY | TELEFON, MAIL8.00 - 18.00DZIEŃ ROBOCZY | TELEFON, MAIL8.00 - 18.00DZIEŃ ROBOCZY |
Realizacja zleceń u klienta | 8.00 - 17.00 | 8.00 - 17.00 | 8.00 - 18.00 | 8.00 - 18.00 |
Pomoc zdalna | x | x | x | x |
TelefonicznyHelp-Desk | x | x | x | x |
Sprzęt zastępczy na czas naprawy | PC + MONITOR | PC + MONITOR | PC + MONITOR + DRUKARKA | |
Koszt dodatkowej wizyty | 79 zł | 69 zł | 59 zł | 49 zł |
Pierwszy Miesiąc serwisu tylko 75% opłaty | x(umowa na 6 lub 12 miesięcy) | x(umowa na 6 lub 12 miesięcy) | x(umowa na 6 lub 12 miesięcy) | |
Darmowy dojazd do klienta | x | x | x | x |
Rabat na prywatne usługi informatyczne oraz towary zamówione w firmie KOMSYS | Usługi: 10% | Usługi: 15%Towary: 3% | Usługi: 20%Towary: 3% | Usługi: 25%Towary: 5% |
KOSZT BRUTTO | 500zł | Cena do negocjacji | Cena do negocjacji | Cena do negocjacji |
Nasza firma od 2001 roku, specjalizuje się kompleksowej obsłudze firm oraz jednostek ochrony zdrowia, świadcząc m.in. pełne wsparcie w zakresie rozwiązań informatycznych.
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pytań prosimy o kontakt z naszym biurem:
- 32 722 05 80
- biuro@komsys.pl
- formularz
Polecam firmę KomSys, naprawdę warto !