Outsourcing

Outsourcing IT

"Outsourcing"  - usługa zapewniająca stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie klienta.

Usługa dedykowana jest dla firm które chcą powierzyć nam pod opiekę swoja infrastrukturę informatyczną, w celu m.in. zapewniania wysokiego poziomu bezpieczeństwa informatycznego. 

Szczegóły oferty

  • Stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie mający na celu zapobieganie awariom a także ewentualnej utracie danych
  • Administrację, konserwację oraz rozbudowę sieci LAN i WI-FI
  • Administrację serwerami (Windows NT/2000/2003/2008, Linux, Novell)
  • Archiwizacja ważnych danych na nośniku CD lub DVD raz w miesiącu (usługa dostępna od Pakietu PREMIUM)
  • Wdrożenie systemów wspomagających prace np. Systemy backupowe, Systemy pracy grupowej i inne
  • Bieżąca konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz sieciowego
  • Prace w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników
  • Doradztwo w zakresie integracji systemów informatycznych
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieci
  • Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania
  • Doradztwo i dostarczanie sprzętu komputerowego
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników
  • Instalacja urządzeń peryferyjnych
  • Modernizację i rozbudowę infrastruktury informatycznej w firmie
  • Optymalizację pracy systemów i sieci informatycznych
  • Pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych
  • Profilaktyka antywirusowa
  • Przegląd serwisowy (nie zawiera kosztów zakupu środków chemicznych do konserwacji sprzętu)
  • Przygotowywanie planów modernizacji systemów informatycznych oraz opinii technicznych
  • Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego (nie zawiera kosztów wymienianych części)
  • Serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego dostarczonego przez outsourcera
  • Wdrożenia oraz szkolenie personelu
  • Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji, baz danych i systemów IT
  • Zabezpieczanie i ochronę danych
  • Zapewnienie sprzętu zastępczego na czas awarii
  • Pomoc w doborze właściwego sprzętu i oprogramowania z uwzględnieniem optymalnej proporcji ceny do jakości
  • Wymianę wadliwych elementów sieci z możliwością czasowego wstawienia elementów zastępczych
  • Możliwość kontynuowania pracy na sprzęcie zastępczym, podstawianym w miejsce uszkodzonego
  • Help-desk telefoniczny oraz mailowy
  • Gwarancję reakcji na zgłoszenia krytyczne oraz standardowe
  • Inne czynności, o które oferta może być poszerzona na prośbę Klienta

Korzyści biznesowe dla Klienta wynikające z korzystania z Outsourcingu IT:

  • zmniejszenie kosztów związanych z zatrudnieniem wysoko wykwalifikowanych pracowników
  • brak przestojów związanych z urlopami i chorobami pracowniczymi
  • redukcja kosztów związana ze potrzebą stałego podnoszeniem kwalifikacji
  • zabezpieczenie przed odejściem z pracy przeszkolonego pracownika
  • dostęp do najnowszych technologii
  • wysoka jakość pracy infrastruktury IT
  • gwarancja ciągłości sprawnego funkcjonowania firmy zgodna z podpisaną umową.

Proponujemy kilka pakietów usługi, dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta:

BASIC PREMIUM PRO ULTIMATE
Ilość Komputerów Do 5 Do 15 Do 25 Powyżej 25
Ilość wizyt w miesiącu 4 4 6 8
Ilość godzin serwisowych w miesiącu 5h 8h 12h 20h
Ilość dodatkowych darmowych godzin serwisowych 1h 2h
Czas reakcji na zgłoszenie Do 8h Do 6h Do 4h Do 2h
Praca w Sobotę 10.00-14.00 10.00-16.00
Forma Zgłoszenia usterki TELEFON, MAIL8.00 - 18.00DZIEŃ ROBOCZY TELEFON, MAIL8.00 - 18.00DZIEŃ ROBOCZY TELEFON, MAIL8.00 - 18.00DZIEŃ ROBOCZY TELEFON, MAIL8.00 - 18.00DZIEŃ ROBOCZY
Realizacja zleceń u klienta 8.00 - 17.00 8.00 - 17.00 8.00 - 18.00 8.00 - 18.00
Pomoc zdalna x x x x
TelefonicznyHelp-Desk x x x x
Sprzęt zastępczy na czas naprawy PC + MONITOR PC + MONITOR PC + MONITOR + DRUKARKA
Koszt dodatkowej wizyty 79 zł 69 zł 59 zł 49 zł
Pierwszy Miesiąc serwisu tylko 75% opłaty x(umowa na 6 lub 12 miesięcy) x(umowa na 6 lub 12 miesięcy) x(umowa na 6 lub 12 miesięcy)
Darmowy dojazd do klienta x x x x
Rabat na prywatne usługi informatyczne oraz towary zamówione w firmie KOMSYS Usługi: 10% Usługi: 15%Towary: 3% Usługi: 20%Towary: 3% Usługi: 25%Towary: 5%
KOSZT BRUTTO 500zł Cena do negocjacji Cena do negocjacji Cena do negocjacji

Nasza firma od 2001 roku, specjalizuje się kompleksowej obsłudze firm oraz jednostek ochrony zdrowia, świadcząc m.in. pełne wsparcie w zakresie rozwiązań informatycznych.

W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pytań prosimy o kontakt z naszym biurem:

 

Polecam firmę KomSys, naprawdę warto !

Krzysztof Ignasiak

Czy wiesz co nas wyróżnia ?
Profesjonalny serwis
Bezpieczeństwo
Inowacyjność
Profesjonalizm

Comments are closed.